MindGap

SAMPLE PROJECT

Brand

  • Kategori : LOGO
  • Kunder : Snoir, Snellemark, helene duffau, Madam stoltz, McIntosh publishing

Logo – Mindgap

Hvad er et godt logo ? I virkeligheden er et godt logo et som bliver genkendt, og det opnås ved et enkelt og stilrent udtryk, og samtidig skaber en følelse af hvad firmaet står for, altså værdier.

Enkelt, visuelt, stærkt, og genkendeligt.

Et logo skal ikke indeholdet ALT, men være grundstenen i firmaets værdier, og vække genkendelse. Du kender sikkert allerede eksempler på gode logo’er som hvis vi siger navnet kan se logo’et for dig. F.eks Apple, Coca Cola, McDonalds, Nike.

Se denne sjove udvikling hvor coca cola har bevaret deres logo, i forhold til deres største konkurrent pepsi.

Et dansk firma har ændret logo gennem tiden, og er ikke ensbetydende med at det ikke lykkes at slå sit navn fast fra start, men en rigtig god indikation på hvad der fungerer, altså enkelt og visuelt stærkt, og ikke som i starten hvor logoet vil fortælle alt for meget.

lego logo over tid

Copyright (C) 2019.

Design by MindGap