Visuel identitet – MindGap 2019 highlights
MindGap leverer visuel identitet til mange forskellige slags virksomheder 2019 bød på Visuel identitet til startup virksomheden Natruba, investerings rådgivnings firmaet PandaConnect og Søndermarksskolen. Se videoen hvor vi præsenterer nogle af vores highlights 2019
se eksempler på visuel identitet her
Visuel identitet til Natruba

Natruba er en start-up virksomhed der laver bideringe til babyer i økologisk materiale i forskellige udformninger med dyr som inspiration. Vi fik til opgave at lave tilretning af logo, finde de rigtige farver og typografier, dernæst fik vi til opgave at lave emballage design til deres produkter og udforme det sådan at det skaber synlighed på hylderne, og ikke glide i ét med de andre økologiske brune produkter. Mindgap lavede også en brochure som indstik til selve emballagen der fortæller om virksomheden og deres værdier.
Visuel identitet til PandaConnect

PandaConnect er et internationalt firma som laver apps og webapps så investorer kan få et overblik over deres investeringer. PandaConnect har store kunder, rigtig store ! De havde en branding og logo hvor tiden var rykket fra det. Vores opgave var at rykke det frem til 2020. Vi er meget stolte over samarbejdet og glæder os over deres succes. Vi har lavet nyt logo, nyt design til hjemmeside, app og alt derimellem.
Søndermarksskolen

Skolen havde på baggrund af en workshop fundet frem til deres mål og vision og manglede en fælles følelse i form af et samlet logo. Dernæst lavede vi en brochurer til alle dem som for første gang får kontakt med søndermarksskolen. På mange måder ser Søndermarksskolen på denne måde nu mere moderne ud, både med deres nye bygninger og deres nye logo. Vi glæder os til at følge skolen og deres kommunikation fremover, de er i hvert fald kommet godt fra start med at få lavet en moderne skole.
Leave a Comment